Tijdens onze samenwerking om het IT-talent te vinden dat u nodig heeft, doorlopen we steeds 8 stappen.
Elke keer u op ons een beroep doet starten we met een intake gesprek. Een van onze consultants bespreekt met u de bedrijfscultuur van uw bedrijf, welk ICT profiel u precies nodig heeft en welke KPI’s (Key Performance Indicators) voor u belangrijk zijn.
Vervolgens stellen we de functieomschrijving vast, bepalen we welke technische vaardigheden de kandidaat moet hebben alsook zijn of haar soft skills en ervaringsniveau.
Vanaf hier starten de medewerkers van Amandis de zoektocht naar uw perfecte kandidaat! In de eerste plaats zoeken we in onze inhouse database. Verder doorzoeken we ook onze netwerken als LinkedIn en doen we aan headhunting.
Wanneer we een geschikte kandidaat gevonden hebben, nodigen we hem of haar uit voor een diepgaand interview waarin we de persoon achter het CV proberen te ontdekken.
Na het interview krijgt u, de klant, van ons het CV en het interview rapport van de kandidaat toegestuurd. Daarin leest u de vaardigheden en de motivatie van de kandidaat.
Zoals dat past in onze belofte van openheid en transparantie, houden we na elke fase een nabespreking met zowel de klant als de kandidaat.
Als u dat wenst, organiseren wij ook testen voor de kandidaat. Dat kunnen technische tests zijn, maar ook persoonlijkheidstests.
Last but not least. Indien gewenst staan wij zowel klant als kandidaat bij in de contract onderhandelingen en geven we advies waar nodig. We volgen ook op hoe de tewerkstelling van de kandidaat verloopt. Zo vergewissen we ons ervan dat beide partijen tevreden zijn.